WEKO3
アイテム
Teacher Self-Reports of Assessment Practices and Top-down Coordination of Assessment on English Language courses in Georgian Universities
https://matsuyama-u-r.repo.nii.ac.jp/records/2799
https://matsuyama-u-r.repo.nii.ac.jp/records/2799a3d0e824-ec3e-4e11-a78c-e0a48e1708e2
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2020-06-26 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Teacher Self-Reports of Assessment Practices and Top-down Coordination of Assessment on English Language courses in Georgian Universities | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Teacher Self-Reports of Assessment Practices and Top-down Coordination of Assessment on English Language courses in Georgian Universities | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Marshall, Paul Anthony
× Marshall, Paul Anthony× Marshall, Paul Anthony |
|||||
書誌情報 |
言語文化研究 en : STUDIES IN LANGUAGE AND LITERATURE 巻 39, 号 2, p. 109-126, 発行日 2020-03-01 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 松山大学総合研究所 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 0286-2093 |