WEKO3
アイテム
Marketing Considerations in the Japanese Flower Market
https://matsuyama-u-r.repo.nii.ac.jp/records/2742
https://matsuyama-u-r.repo.nii.ac.jp/records/27423aee8938-a82b-4206-b092-a316917f2218
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-04-19 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Marketing Considerations in the Japanese Flower Market | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Marketing Considerations in the Japanese Flower Market | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
井草, 剛
× 井草, 剛× Igusa, Go |
|||||
書誌情報 |
松山大学論集 en : MATSUYAMA UNIVERSITY REVIEW 巻 30, 号 6, p. 55-67, 発行日 2019-02-01 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 松山大学総合研究所 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 0916-3298 |