WEKO3
アイテム
Phonics or the Alphabet ? Which is More Favorable for Japanese Students Who are Beginning to Study English in a Classroom Setting
https://matsuyama-u-r.repo.nii.ac.jp/records/2674
https://matsuyama-u-r.repo.nii.ac.jp/records/2674afda95a6-d11a-4d0d-b597-5142a0b008a5
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-02-22 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Phonics or the Alphabet ? Which is More Favorable for Japanese Students Who are Beginning to Study English in a Classroom Setting | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Phonics or the Alphabet ? Which is More Favorable for Japanese Students Who are Beginning to Study English in a Classroom Setting | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Carley, Harry
× Carley, Harry× Carley, Harry |
|||||
書誌情報 |
言語文化研究 en : STUDIES IN LANGUAGE AND LITERATURE 巻 38, 号 1-1, p. 157-177, 発行日 2018-09-01 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 松山大学 総合研究所 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 0286-2093 |